+90 532 380 93 64
info@ilkadam.com.tr

Depo talep yönetimi, teklif, sipariş entegrasyonu ile DİA Talep Yönetimi yanınızda!

on_muhasebe_yonetimi

Neden DİA Talep Programı?

dia-talep-programi-ile-ozgurce-her-yerden-yonetin-1-jpg

Talep Yönetiminde Özgürlük

  • Depo, şube, şantiye gibi işletme birimlerinizden gelen malzeme ve hizmet taleplerinizi takip edin.
  • Personeliniz tarafından depo bazında yapılan malzeme taleplerini, sadece yetkili personelinizin onayı sonrasında diğer işlemlere aktarın.
  • İnternetin olduğu her yerden tüm taleplerinize ulaşın.
  • Talep süreçlerinizi şirket dışında da kolayca takip edin, ofis bilgisayarınıza bağımlı kalmayın.
bulut-talep-programi-dia-da-tum-surecler-kontrol-altinda-1-jpg

Bulut Teknolojisinin Avantajları

  • DİA’nın bulut teknolojisindeki tecrübesi ile verilerinizi güvenle saklayın.
  • Donanım, güncelleme, yedekleme gibi maliyetlerden kurtulun.
  • Her zaman en güncel DİA versiyonunu kullanın.
tum-talep-surecleriniz-birbiri-ile-entegre

Entegre Yönetim

  • Onaylanan talepleri alınan tekliflere veya verilen siparişlere aktarın.
  • Talep listesi bölümünden, taleplerin teklif ve sipariş durumlarını takip edin.
  • Tek ekran üzerinden tüm talep süreçlerinizi uçtan uca yönetin.
  • Talep süreçlerinizi; muhasebe, üretim, e-fatura, satış vb. süreçlerle birlikte yönetebilmenin özgürlüğünü yaşayın.

Neden Bulut Tabanlı Talep Programı?

neden-bulut-teknoloji
İşletmenizin talep takibini internetin olduğu her yerden ve tüm cihazlardan yapın.
.
neden-bulut-arsiv
Donanım, güncelleme ve yedekleme gibi maliyetlerden kurtulun.
.
neden-bulut-guncellik
Sürekli güncel bir talep programı kullanın.
.
neden-bulut-maliyet
İşletmenizde baskı, kargo, dosya, arşiv gibi masraflardan kurtulun.
.
neden-bulut-doga-dostu
Kağıt kullanımını azaltarak, doğa dostu bir işletme olun.
.
neden-bulut-guvenlik
DİA’nın 20 yıllık bulut teknolojisi tecrübesi ile, işletmenizin verilerini güvenle saklayın.
.

Sıkça Sorulan Sorular

Depo Talep Yönetimi Yapılabilir mi?

Evet. Depo, şube, şantiye gibi işletme birimlerinizden gelen malzeme ve hizmet taleplerinizi talep yönetimi çözümü üzerinden takip edebilirsiniz.

Talepler Nasıl Onaylanır? Onay Mekanizması Nasıl Çalışır?

Personeliniz tarafından depo bazında yapılan malzeme talepleri sadece yetkili personel tarafından onaydan geçirildikten sonra diğer işlemlere aktarılabilir. Onay personeli 20 paket talep edilmiş bir malzemenin sadece 15 paketine onay verebilir. Talep listesi üzerinden onay bekleyen talepler kolaylıkla listelenebilir.

Teklif ve Sipariş Çözümleriyle Entegre Çalışır mı?

Evet. Onaylanan talepler alınan tekliflere veya verilen siparişlere aktarılabilir, talep listesi üzerinden taleplerin teklif ve sipariş durumları takip edilebilir.

Talep Programı Neden Kullanılmalı?

Talep programları, işletmelerin ürün ve hizmet taleplerini etkili bir şekilde yönetmelerine yardımcı olur. Bu programlar, taleplerin kaydedilmesi, izlenmesi, onaylanması ve işlenmesi süreçlerini otomatize ederek operasyonel verimliliği artırır, hataları minimize eder ve müşteri memnuniyetini artırır.

Talep Programını Kimler Kullanmalı?

Talep programlarını, satış ve pazarlama departmanları, müşteri hizmetleri birimleri, envanter yönetimiyle ilgilenen ekipler ve işletmenin talep yönetiminden sorumlu olan herkes kullanmalıdır. Bu programlar, taleplerin düzenli bir şekilde yönetilmesi ve müşteri taleplerine hızlı yanıt verilmesi için önemlidir.

Bize Ulaşın