Depo talep yönetimi, teklif, sipariş entegrasyonu ile DİA Talep Yönetimi yanınızda!

Neden DİA Talep Programı?

Talep Yönetiminde Özgürlük
- Depo, şube, şantiye gibi işletme birimlerinizden gelen malzeme ve hizmet taleplerinizi takip edin.
- Personeliniz tarafından depo bazında yapılan malzeme taleplerini, sadece yetkili personelinizin onayı sonrasında diğer işlemlere aktarın.
- İnternetin olduğu her yerden tüm taleplerinize ulaşın.
- Talep süreçlerinizi şirket dışında da kolayca takip edin, ofis bilgisayarınıza bağımlı kalmayın.

Bulut Teknolojisinin Avantajları
- DİA’nın bulut teknolojisindeki tecrübesi ile verilerinizi güvenle saklayın.
- Donanım, güncelleme, yedekleme gibi maliyetlerden kurtulun.
- Her zaman en güncel DİA versiyonunu kullanın.

Entegre Yönetim
- Onaylanan talepleri alınan tekliflere veya verilen siparişlere aktarın.
- Talep listesi bölümünden, taleplerin teklif ve sipariş durumlarını takip edin.
- Tek ekran üzerinden tüm talep süreçlerinizi uçtan uca yönetin.
- Talep süreçlerinizi; muhasebe, üretim, e-fatura, satış vb. süreçlerle birlikte yönetebilmenin özgürlüğünü yaşayın.
Neden Bulut Tabanlı Talep Programı?






Sıkça Sorulan Sorular
Evet. Depo, şube, şantiye gibi işletme birimlerinizden gelen malzeme ve hizmet taleplerinizi talep yönetimi çözümü üzerinden takip edebilirsiniz.
Personeliniz tarafından depo bazında yapılan malzeme talepleri sadece yetkili personel tarafından onaydan geçirildikten sonra diğer işlemlere aktarılabilir. Onay personeli 20 paket talep edilmiş bir malzemenin sadece 15 paketine onay verebilir. Talep listesi üzerinden onay bekleyen talepler kolaylıkla listelenebilir.
Evet. Onaylanan talepler alınan tekliflere veya verilen siparişlere aktarılabilir, talep listesi üzerinden taleplerin teklif ve sipariş durumları takip edilebilir.
Talep programları, işletmelerin ürün ve hizmet taleplerini etkili bir şekilde yönetmelerine yardımcı olur. Bu programlar, taleplerin kaydedilmesi, izlenmesi, onaylanması ve işlenmesi süreçlerini otomatize ederek operasyonel verimliliği artırır, hataları minimize eder ve müşteri memnuniyetini artırır.
Talep programlarını, satış ve pazarlama departmanları, müşteri hizmetleri birimleri, envanter yönetimiyle ilgilenen ekipler ve işletmenin talep yönetiminden sorumlu olan herkes kullanmalıdır. Bu programlar, taleplerin düzenli bir şekilde yönetilmesi ve müşteri taleplerine hızlı yanıt verilmesi için önemlidir.